loading...
★❤ミقلب یخیـــــــ ミ❤★
mohammad بازدید : 40 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه !
محکم بغلت کنه ....
بذاره اشک بریزی تا سبک شی ،
بعد آروم توی گوشت بگه :
دیـووووووووووونــه .... مـن کـه بـاهـاتـــم ... !!!
 
 
 
گاهـــــــــــــی آنچنان مزخرف می شــــــوم

که برای دیگـــــــــران قابل درک نیستـــم

حتی
عزیــــــــــزترین کســـــــــم را

از خــــــــــــودم می رانم

اما در آن لحظه در
دلــــــــــم آرزو دارم او بگـــــــــوید:

« می دانم دســــــت خودت نیست، درکــــــــت می کنم»
 
 
 
 
هر روز صبــح
یه عالمه گلوله کاغذی!...
متـــنــــفرم از دستــمالهای کاغذی گلوله شده

که هر روز صبــح بهم یادآوری میکنن که دیــشب چقدر اشـــکـــــریختم...





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 



همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت میکنه!
گفتم:میدونم!

گفتن:این یعنی دوستت نداره ها!!
گفتم:میدونم!
گفتن:احمق یه روز میزاره میره تنهامیشی!
گفتم:میدونم!
گفتند:پس چرا ولش نمیکنی؟؟!
گفتم:این تنها چیزی هس ک نمیدونم
 

زیاد فرقـــے نڪرده . . .
خود خودشه
فقط اونــے که داره باهاش حرف میزنه
” من ” نیستم . . . !
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
مُـستقـل تـرین زن ِ جـَـهان هـَم کـه بـآشی...
وقتــ هـآیی هـَستـ کـه بــرسد...
دلتــ پـَر بـزند بــرآی کـَسی کـه بــخـوآهَد !کـِه آرآمـ رآنـنـدگـی کــُنی !!!
بــخواهـَد شــآمتــ رآ نــخورده روی ِ مــیز نگـــذآری !!!

مــُسـافـر تــرین زن ِ دُنــیآ هـم کــه بــآشی ...
دلتــ مــی خـوآهـد کـه بــرآیتــ بــنویسدچــند خــطی ...
"زود بــرگــرد ،طآقتــ ِ دوریـتـــ رآ نــدآرم"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اشتبــ ــآه از مَـלּ بـُـودْ پـُر رَنگـْـ نـوشتــِہ بـُودمَتــْـ بـہ ایـלּ رآحتـے هــآ پـ ـآکـــْـ نمـے شـَوے !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به این بلاگ از 1 تا 10 چند میدی؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 1,597