loading...
★❤ミقلب یخیـــــــ ミ❤★
mohammad بازدید : 43 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
هـــــــر نفـــس ،درد اســـت که میکشـــم !!!
 
ای کــاش یا بـــــــــــودی ،یـــــا اصـــلا نبودی !!!
 
ایـــــن که هســـتی و کنــــارم نیســــتی ...
 
دیـــــــــوانه ام میکنــــــــــد . . .
 
%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1%20%
مــن زانــوهـــایـــم را بــــه آغـــوش کــشیده بـودم
 
وقـتـی تــــو بــرای آغــوش دیـگری زانـــو زده بــودی...
 
 
 
 
%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1%20%
 
 
خوش به حالسیندرلا...
 
لنگه کفشش را جا گذاشت... 
 
یه لشکر آدم به دنبالش گشتن... 
 
ما دلـــــــــــــــــمان را جا میگذاریم.... 
 
هیچکس از مــــــــــــــا سراغی نمیگیرد... 
 
انگار که هیچوقت نبوده ایـــــــــــــــــم...
 
012zlbbc.gif
 
 
دلتنگی هایم بزرگ است 
 
غصه هایم بزرگ تر 
 
شانه هایم کوچکند 
 
دلم کوچکتر 
 
کجاست عدالت ؟
 
%D8%A2%D8%B1%D8%B2%D9%88%20%289%29.jpg
 
 
آرامشـــے مــےخواهم
 
خلوتــــے مــےخواهم 
 
تــو باشــے و مـטּ 
 
در کنار هم 
 
تو سُکوت کنــــے و مَــטּ گوش کنم 
 
و مـטּ آرام بگویم تو را دوست دارم و تو گوش کنــے 
 
و آرام بگوئــے .. مـטּ هم 
 
و شرم ِ زیبائــے را بر گونــہ ے تو ببینم 
 
57d6cdj8iecjk68fj5ej.jpg
 
 
تلخ ترین حرف :   دوستت دارم اما …
 
شیرین ترین حرف :   … اما دوستت دارم 
 
 
7blngat8j6oof2xe5uo7.jpg
 
 
 
مخاطب خاص باشی
یا عام
فرقی نمی کند
من اول شخص مفردی هستم
که عاشقت شده است.
واقعیتی است جاذبه تو
از بس جذابی
می خواهم تورا به نیوتن معرفی کنم.
 
love9.jpg
 
 
چشمانت را که به من می دوزی
 
دامنم پر از پولک شعر می شود
 
پری ماهی کوچک تو می شوم
 
ساکن در اقیانوس آرام دلت
 
که با یک بوسه
 
عاشقت می شوم ...
 
tgs9wgfru9t52vc2x5ij.jpg
 
 
عشق
 
دست های تو....
 
گــاهــی وقــتــهــا مــجــبــوری اَحــمـق بــاشـی !
 
رویِ کــاغـَـذ مــیــنــویــســم
 
دَســتــهــایِ تـــُـو . . .
 
و رویِ آن دســت مــیــکــشــم . . . !!!
 
[گــاهــی وقــتــهــا مــجــبــوری اَحــمـق بــاشـی ! 
 
رویِ کــاغـَـذ مــیــنــویــســم دَســتــهــایِ تـــُـو . . .
 
 و رویِ آن دســت مــیــکــشــم . . . !!!] 
 
Naghmeh05.jpg
 
 
از روزی کــــ ــه نامتـــــ ـــ
 
ملــــــ ــکه ی ذهنــــــــ ـــــمـــــ ــــ شــــ ــد ،
 
احســــــ ــاســـــ ـــ  می کنــمــــــ ـــ جــمــجــــــــــ ـــمــه امــــــ ــــ
 
بـــا شـــــــــــ ــکوه تــــــ ــرینــــــــــــ ــــ امپـــــــ ــراتــــــ ـوری دنیـــاستــــــ ــــ
 
7pepy_com_20134.jpg
 
 
من چشمهایم را بستم و تو قایم شدی و من هنوز روزها را می شمارم.........
 
و تو پیدا نمی شوی.............!!!
 
یا من بازی را بلد نیستم....یا تو جر زدی.......؟؟!!!!!!
 
 
 
 
8a9353d66279a9d8c657825b2c41e806-425
 
 
به کبریت نیازی نیست…
 
سیگارم را بر لبم میگذارم و به دردهایم فکر میکنم…
 
خودش آتش میگیرد
 
 
3fef08288a39c8437c7e8269a96eac14-425
 
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اشتبــ ــآه از مَـלּ بـُـودْ پـُر رَنگـْـ نـوشتــِہ بـُودمَتــْـ بـہ ایـלּ رآحتـے هــآ پـ ـآکـــْـ نمـے شـَوے !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به این بلاگ از 1 تا 10 چند میدی؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,577