loading...
★❤ミقلب یخیـــــــ ミ❤★

mohammad بازدید : 39 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

I am not used to the pain.

عادت ندارم درد دلم را به کسی بگویم..!

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم..!

  • تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه دلی..!

 

These days most of Skvtm

این روزها سردم مثل دی، مثل بهمن، مثل اسفند مثل زمستان…

احساسم یخ زده

آرزوهایم  قندیل بسته

 

و امیدم زیر بهمنِ سرد دفن شده

نه به آمدنی دل خوشم

و نه از رفتنی غمگین…

این روزها پر از سکوتم

نه حوصله ی دوست داشتن دارم

نه میخواهم کسی دوستم داشته باشد…

This is my world

بعضی آدمها یهو میان…

یهو زندگیت و قشنگ میکنن…

یهو میشن همه ی دلخوشیت…

 

یهو میشن دلیل خنده هات…

یهو میشن دلیل نفس کشیدنت..!

…بعد همین جوری یهو میرن…

یهو گند میزنن به آرزوهات…

یهو میشن دلیل همه ی غصه هات و همه ی اشکات…

یهو میشن سبب بالا نیومدن نفست


Double alone

باید خودم را بگذارم کنار خودم

و پیاده رو را تا آخرین سنگفرش شانه به شانه راه برویم…

غروبی آرام

برای یک تنهایی دو نفره !


Love is sweet

از من نپرس که چرا پای علاقه ام ایستاده ام!

سال هاست با خود تکرار می کنم :

عشق با تمام “نرسیدن” هایش شیرین است …


When lull you

وقتیـــــــکه

فقط در کنار یکی آرامش داری

فقط چشمت یه نفر رو میبینه

 

فقط دلت میخواد با اون باشی

اگه ازش خبر نداشته باشی کلافه میشی

نگاهش و دستاش بهت آرامش میده

با صداش به خواب میری و

پر پر میزنی واسه شنیدن صداش

هیچ کس و هیچ چیز رو جز اون نمیخوای …

یعنی عاشــــقی ..

همین .. !!


My life is what you know of

تـو چـه مـیفـهـمـی از روزگـارم ….

از دلـتـنـگـی ام …

گـاهـی بـه خـدا الـتـمـاس مـیـکـنـم …

 

خـوابـت را بـبـیـنـم …

مـیـفـهـمـی ؟!!

فـــــقــــــط خـــوابــــــت را !!


Other Human

آدمیزاد است دیگر ….

گاهی کلی دلیل برای رفتن دارد ،

اما

دنبال یک بهانه میگردد ، که بماند !!!


I have come to the end of being

به انتهای بودنم رسیده ام…

اما …

اشک نمی ریزم…

پنهان شده ام پشت لبخندی که درد میکند..


Your Smile

از چشمهات هر چه بگویم عجیب نیست

سرزمین من همین لبخند های توست که میانه ی جزر و مد نگاهت گیر میکند

نمیداند بیاید یا برود

باشد یا نباشد. بخندد یا…!!!!!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اشتبــ ــآه از مَـלּ بـُـودْ پـُر رَنگـْـ نـوشتــِہ بـُودمَتــْـ بـہ ایـלּ رآحتـے هــآ پـ ـآکـــْـ نمـے شـَوے !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به این بلاگ از 1 تا 10 چند میدی؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 1,591